MISSING_TRANSLATION (TOPBAR.IMPERSONATE_ACT_AS)
Reconnect to nature
  • item.textNopea toimitus
  • item.textIlmaiset palautukset
  • item.textPerustettu vuonna 1933
Jälleenmyyjille

FAQ

23 May 2022

Toimitus

Mitä toimitus maksaa?

Toimituskulut riippuvat ostamistasi tuotteista. Siementilauksille postikulut ovat 2–3 € riippuen tilattujen siementen määrästä. Muiden tuotteiden toimituskulut ovat 7,5 €.

Mitä kuljetusyhtiötä käytätte?

Suomessa käytämme kuljetusyhtiöitä Postnord & DHL.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Pyrimme aina lähettämään tilaukset 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä. 

Jos tilaat vain siemeniä, lähetämme tilauksen postitse kirjeenä. Huomaathan, että kirjetoimitusta ei pysty seuraamaan, ja sen toimitusaika on 2–14 päivää. Useimmiten toimitusaika on kuitenkin 2–5 päivää. 

Maksaminen

Mitä maksutapoja tarjoatte?

Voit valita seuraavista maksutavoista:

  • Visa
  • Mastercard
  • Verkkopankkimaksu
  • Klarna
  • MobilePay
  • PayPal

Tilauksia koskevat kysymykset

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Ota yhteyttä osoitteeseeen asiakaspalvelu@nelsongarden.fi tai chatin kautta mahdollisimman pian niin pyrimme auttamaan sinua. Käsittelemme tilaukset todella nopeasti, joten saattaa olla, että emme pysty tekemään muutoksia ennen kuin tilaus on lähetetty.

Valitettavasti emme koskaan pysty lisäämään tuotteita tilauksiin, vaan siinä tapauksessa lopuille tuotteille tulisi tehdä uusi tilaus verkkokaupastamme. 

Haluan perua tilaukseni – miten toimin?

Ota meihin yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@nelsongarden.fi tai chatin kautta mahdollisimman pian. Tilausten käsittely on todella nopeaa, joten saattaa olla, ettemme ehdi perumaan tilausta ennen kuin se on lähetetty. Siinä tapauksessa voit tietysti palauttaa tilauksesi. 

Palautusten käsittely 

Kuinka pitkä palautusoikeus tuotteilla on?

Voit palauttaa tuotteet 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.  

Miten palautan tuotteen?

Jos haluat palauttaa tuotteita, ota aina yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@nelsongarden.fi, niin autamme sinua. Tarvitsemme sinulta seuraavat tiedot:

- Tilausnumero

- Tilauspäivä

- Palautuspäivä

- Nimesi

- Tuotenumerot ja kappalemäärät

Kuka maksaa palautuksen postimaksun?

Nelson Garden maksaa postikulut! Saat lisätietoa palautuksen yksityiskohdista ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Lunastamattomat paketit - Palautukset

Jos et nouda pakettiasi noutopisteestä, se palautetaan meille automaattisesti. Noutamattomien pakettien palautuksista aiheutuu ylimääräisiä käsittelykuluja, minkä vuoksi lähetys-, palautus- ja käsittelykuluista veloitetaan 20 EUR. Tämä summa vähennetään hyvityksestä tai veloitetaan laskulta.

Vältät nämä kustannukset palauttamalla tuotteet meille ohjeistetulla tavalla. Tarjoamme ilmaisen palautuksen. Katso palautusohjeet kohdasta "Palautusten käsittely".

Valitus - Polttimot

Sipulit ovat elävä tuote, ja ne ovat herkkiä kuljetukselle ja lämpötilan muutoksille. Siksi emme tarjoa palautuksia sipuleille. Jos tuotteen kanssa on ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@nelsongarden.fi. Liitä mukaan kuva sipuleista ja tiedot reklamaatiota varten, niin autamme sinua.

Tuotteet

Mistä saan lisätietoa tuotteista?

Jos et löydä etsimääsi tietoa tuotesivulta, voit olla meihin yhteydessä osoitteeseen asiakaspalvelu@nelsongarden.fi tai chatin kautta.